ته دیگ سیب زمینی با کنجد برای ماکارونی که در زمان سرو روش پنیر پیترا ریخته شده....بسی خوشمزه وباب طبع دوستداران پنیر پیتزا...

انواع ته دیگ های خوشمزه +عکس

موضوعات مرتبط: اشپزی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:خوشمزه, | | نویسنده : عرفان مملی |


موضوعات مرتبط: دلکده بهاری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 20 ارديبهشت 1394برچسب:, | | نویسنده : عرفان مملی |
8241445053_2183323a8b_bd362
 
دسته بندی های مربوط
اخبار,تارت,شیرینی ها,غذا

مواد لازم برای خمیر تارت: ارد یک چهارم فنجان بادام خرد شده یک دوم فنجان نمک به مقدار بسیار کم شکر دانه ریز 2 قاشق غذا خوری کره 115 گرم تخم مرغ یک عدد،بزرگ اب یخ 2 قاشق غذاخوری   طرز تهیه: در یک کاسه بزرگ ارد،نمک،تکه های بادام و شکر را با هم مخلوط کنید.کره رو تکه تکه کنید وداخل مواد بریزید و ترکیب کنید و انقدر هم بزنید تا یکنواخت بشه.تخم مرغ واب رو هم مخلوط کنید تا ترکیب بشه وخمیر بدست بیاد.حالا خمیر رو در ماهی تابه تارت ببرید وبه طور یکنواخت پهن کنید.چنگال را در چند نقطه روی تارت فرو کنید تا به پخت ان کمک کرده باشید.ظرف را به مدت 30 دقیقه داخل یخچال استراحت بدید.فر رو روی 350 درجه فارنهایت یا 180 درجه سانتی گراد گرم کنید.خمیر رو داخل فر بگذارید و 15 دقیقه تا جایی که روی خمیر طلایی بشه و با لمس دست روی خمیر خشک باشه بپزید.   مواد لازم برای رویه شکلاتی تارت: 340 گرم شکلات یک فنجان خامه تخم مرغ 2 عدد شکر دانه ریز 3 قاشق غذا ارد یک قاشق غذا نمک خیلی کم   طرز تهیه: خامه وشکلات رو روی حرارت ملایم بگذارید و منتظر بشید تا شکلات ذوب بشه.در حین ذوب شدن مواد رو به طور مداوم تکون بدید.وقتی شکلات ذوب شد اون رو از روی حرارت بردارید و تخم مرغ،شکر ،ارد و نمک رو اضافه کنید وخوب مخلوط کنید.ترکیب شکلات رو روی تارت بریزید  و30 دقیقه دیگه توی فر بذارید.   مواد لازم برای روی تارت: اب انار 2 فنجان شکر دانه ریز 3 قاشق غذاخوری دانه های انار برای تزیین   در یک ماهی تابه اب انار وشکر را مخلوط کنید وروی حرارت بذارید.20 تا 25 دقیقه روی حرارت متوسط قرار بدید تا  اینکه حجم مایع به یک دوم فنجان برسه.وقتی تارت رو از فر بیرون اوردید منتظر بمونید تا کمی خنک تر بشه .اون وقت شربت رو روی تارت بریزید و با دانه های انار روی اون رو تزیین کنید.


موضوعات مرتبط: اشپزی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 دی 1393برچسب:, | | نویسنده : عرفان مملی |
images (8)
 

کیک پرتقالی

 

مواد لازم: 250 گرم    آرد 4عدد   تخم مرغ 120 گرم    كره یك عدد    پرتقال درشت 200 گرم    شكر یك قاشق مرباخوری    بیكینگ پودر یك قاشق مرباخوری    پوست رنده شده پرتقال طرز تهیه: 100 گرم شكر را با كره مخلوط كرده و آن را خوب به هم می زنیم تا كرم سفید رنگی به دست آید. زرده تخم مرغ ها را با بقیه شكر مخلوط می كنیم و آن را هم خوب به هم می زنیم تا زرده كاملاً پف كند. یك قاشق مرباخوری پوست پرتقال رنده شده را به زرده اضافه می كنیم. نصف آب پرتقال را به كرم و زرده تخم مرغ پف كرده اضافه كرده و آرام مخلوط را به می زنیم. آرد و بیكینگ پودر را یك بار الك كرده و آن را به تدریج همراه با سفیده تخم مرغ پفت كرده ،در سه مرحله به مایع كیك اضافه می كنیم . سپس مایع كیك را به حالت دورانی آرام هم می زنیم . قالب كیك را چرب كرده و مقداری آرد در آن می پاشیم و مایع كیك را در آن می ریزیم. قالب را در وسط پنجره فر با درجه حرارت 350 فارنهایت یا 176 درجه سانتیگراد، به مدت 60-50 دقیقه قرار می دهیم تا كیك پخته و طلایی رنگ شود. پس از خنك شدن كیك می توانیم سطح كیك را با ژله پرتقالی و پرتقال پوست گرفته و پر پر شده، تزئین كنیم .

موضوعات مرتبط: اشپزی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 دی 1393برچسب:, | | نویسنده : عرفان مملی |
images (13)
 

کوکی شکلاتی

کوکی یک شیرینی خوشمزست که درست کردنش هم خیلی اسون وراحته.این دستور زمان کمی می بره و شما می تونید اون رو در محدود وقتی که دارید درست کنید.به مواد تشکیل دهنده وطرز تهیه اون دقت کنید.

دسته بندی های مربوط
اخبار,شیرینی ها,شیرینی های خشک,غذا

  مواد لازم: 1 فنجان کره نرم شده 1 فنجان شکر قهو ه ایی 2 عدد تخم مرغ 2 فنجان ارد یک پاکت پودینگ شکلاتی فوری یک دوم قاشق چای خوری جوش شیرین   طرز تهیه: فر را روی 350 درجه سانتی گراد تنظیم کنید تا گرم شود.کره وشکر را مخلوط منید وخوب هم بزنید تا سبک شود.تخم مرغ ها را دونه دونه اضافه کنید و ترکیب کنید.مواد خشک را هم اضافه کنید وهمه را در غذا ساز بریزید تا به خوبی مخلوط شوند.بعد با قاشق از مواد بردارید وبا فاصله در سینی پخت بریزید.اگر دوست دارید کوکی شما شکلاتی نباشه به جای شکر قهوه ایی از شکر سفید وبه جای پودینگ شکلاتی از پودینگ وانیلی استفاده کنید.10 تا 12 دقیقه  منتظر بمانید.بعد ان شیرینی ها امادست.روی کوکی ها رو می تونید شکلات ذوب شده بریزید وروی شکلات ذوب شده را اسمارتیس های رنگی بپاشید. امیدواریم از این کوکی ها لذت ببرید.


موضوعات مرتبط: اشپزی ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : جمعه 19 دی 1393برچسب:, | | نویسنده : عرفان مملی |
لطفا از دیگر مطالب نیز دیدن فرمایید
.: Weblog Themes By SlideTheme :.